hoeveel nederlanders/belgen zijn hier??

Ad: This forum contains affiliate links to products on Amazon and eBay. More information in Terms and rules

Suid Afrika is wel ver van Nederland, maar ek verstaan darem die taal so in 'n mate :)
 
Inderdaad :)

Ik vind dat het moeilijk is terug te keren als je een tijd weg bent geweest. Zoveel nieuwe discussies en je moet altijd enkele pagina's lezen vooraleer je zeker bent dat wat je wil bijdragen, niet voordien gezegd is.

Maar ik kwam wel vaak kijken. Het blijft een geweldige bron voor informatie.

Ik studeer nu War and Conflict in Londen en ik heb zelfs wat informatie over radars op dit forum kunnen gebruiken. Uiteraard niet bij bronnen vermeld ;)

Hoe gaan de zaken hier voor jou, Marcel?

Kris
 
Inderdaad :)

Ik vind dat het moeilijk is terug te keren als je een tijd weg bent geweest. Zoveel nieuwe discussies en je moet altijd enkele pagina's lezen vooraleer je zeker bent dat wat je wil bijdragen, niet voordien gezegd is.

Maar ik kwam wel vaak kijken. Het blijft een geweldige bron voor informatie.

Ik studeer nu War and Conflict in Londen en ik heb zelfs wat informatie over radars op dit forum kunnen gebruiken. Uiteraard niet bij bronnen vermeld ;)

Hoe gaan de zaken hier voor jou, Marcel?

Kris
Prima hoor. Ik ben tegenwoordig meer betrokken bij de Stichting Fokker G-1. Doe nu hun website. Verder hang ik hier soms wat rond, maar meer om de contacten te onderhouden dan nog echt inhoudelijk te discussieren. Heb die beste van draadjes wel een beetje gehad na zoveel jaar :)
 

Users who are viewing this thread

Back