Seriously???

Discussion in 'OFF-Topic / Misc.' started by RabidAlien, Jun 4, 2010.

  1. RabidAlien

    RabidAlien Active Member

    Joined:
    Apr 27, 2008
    Messages:
    6,592
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Occupation:
    IT
    Location:
    Hurst, Texas
    I had to read this twice...and am still looking for The Onion's logo. Holy crap, people need to get a frikkin LIFE!!!
    :rolleyes:



    In DC, even the Spelling Bee draws protesters - Yahoo! News


     
  2. wheelsup_cavu

    wheelsup_cavu Well-Known Member

    Joined:
    Mar 8, 2009
    Messages:
    4,530
    Likes Received:
    43
    Trophy Points:
    48
    Occupation:
    CNC Machinist/Programmer
    Location:
    Corona, California
    Home Page:
    Wow...


    Wheels
     
  3. N4521U

    N4521U Well-Known Member

    Joined:
    Nov 1, 2009
    Messages:
    8,633
    Likes Received:
    224
    Trophy Points:
    63
    Occupation:
    reduced to all around slobbing
    Location:
    Miranda, NSW
    Only in Ahmerrichah!

    And this is from a displaced Yank in Oz!
    There are a lot of people in this world who need a bloody sh!t hobby!
     
  4. ccheese

    ccheese Member In Perpetuity
    Staff Member Moderator

    Joined:
    Jul 10, 2007
    Messages:
    12,669
    Likes Received:
    96
    Trophy Points:
    48
    Occupation:
    R E T I R E D !!
    Location:
    Virginia Beach, Va.
    RA is correct.... some people need to get a life ... I wonder how they'd spell fornication ?

    No four letter words, please !!!!

    Charles
     
  5. GrauGeist

    GrauGeist Well-Known Member

    Joined:
    Aug 29, 2008
    Messages:
    15,223
    Likes Received:
    2,050
    Trophy Points:
    113
    Occupation:
    Public Safety Automotive Technician
    Location:
    Redding, California
    Home Page:
    Of course they want it to be easier...let's all hold hands and sing kumbayah in a land where everyone's a winner...

    There's nothing wrong with putting out a little effort to acheive one's goals...wether it's spelling a word or working for a living. Something those idiots need to try, since they seem to have so much free time on thier hands...
     
  6. wheelsup_cavu

    wheelsup_cavu Well-Known Member

    Joined:
    Mar 8, 2009
    Messages:
    4,530
    Likes Received:
    43
    Trophy Points:
    48
    Occupation:
    CNC Machinist/Programmer
    Location:
    Corona, California
    Home Page:
    E before I . :p
    :lol:


    Wheels
     
  7. RabidAlien

    RabidAlien Active Member

    Joined:
    Apr 27, 2008
    Messages:
    6,592
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Occupation:
    IT
    Location:
    Hurst, Texas
    "wether" = "whether"...... -1 for spelling. :evil4:
     
  8. wheelsup_cavu

    wheelsup_cavu Well-Known Member

    Joined:
    Mar 8, 2009
    Messages:
    4,530
    Likes Received:
    43
    Trophy Points:
    48
    Occupation:
    CNC Machinist/Programmer
    Location:
    Corona, California
    Home Page:
    We better spell darn good RA, GG is liable to be gunning for us. :lol:


    Wheels
     
  9. RabidAlien

    RabidAlien Active Member

    Joined:
    Apr 27, 2008
    Messages:
    6,592
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Occupation:
    IT
    Location:
    Hurst, Texas
    :lol: Nah, he's gonna be too busy ogling the girls in his avatar!
     
  10. Colin1

    Colin1 Active Member

    Joined:
    Jan 2, 2009
    Messages:
    3,541
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Occupation:
    Engineer and overgrown schoolboy
    Location:
    United Kingdom
    I before E :p
    :lol:
     
  11. Wayne Little

    Wayne Little Well-Known Member

    Joined:
    Oct 7, 2006
    Messages:
    51,226
    Likes Received:
    849
    Trophy Points:
    113
    Location:
    Adelaide Sth. Aust.
    Is it Tom-ay-to or Tom-art-o...which way should I say it AND spell it..:D..???:lol::lol:
     
  12. Gnomey

    Gnomey World Travelling Doctor
    Staff Member Moderator

    Joined:
    Nov 28, 2004
    Messages:
    41,800
    Likes Received:
    519
    Trophy Points:
    113
    Gender:
    Male
    Occupation:
    Doctor
    Location:
    Portsmouth / Royal Deeside, UK
    Home Page:
    Except after C ;)

    This is pretty ridiculous. You get a lot more out of life if you challenge yourself. Besides you American's already have spellings that are easier than proper English with your removal of letters from words... ;)
     
  13. Florence

    Florence Member

    Joined:
    Sep 27, 2009
    Messages:
    394
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Location:
    NSW, Australia
    The Queens' English?
     
  14. RabidAlien

    RabidAlien Active Member

    Joined:
    Apr 27, 2008
    Messages:
    6,592
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Occupation:
    IT
    Location:
    Hurst, Texas
    Exactly! I mean, if you guys are gonna call yourself "English", shouldn't you learn how to speak and write the language?

    :lol:
     
  15. jamierd

    jamierd Member

    Joined:
    Jul 16, 2009
    Messages:
    556
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Occupation:
    chef
    Location:
    Glenrothes Scotland
    personali i speek proper england coz i is ejumacated
     
  16. Maestro

    Maestro Active Member

    Joined:
    Apr 12, 2004
    Messages:
    2,890
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Occupation:
    Security Officer
    Location:
    Beaupré, Province of Québec, Canada
    So we shuld speek mor lak returds ?

    Sh*t. If you wanna write like a retard, it is your call. But don't start bitching to try to make everyone write "retardish" like yourself.

    What's the problem with some of those protestors ? Not enough sex in their life ?
     
  17. B-17engineer

    B-17engineer Active Member

    Joined:
    Dec 9, 2007
    Messages:
    14,953
    Likes Received:
    13
    Trophy Points:
    38
    Occupation:
    model builder
    Location:
    Revis Island.
    Sword.........Sord.... -1 for spelling again :evil4:

    Maestro: One was 80 years old...I'd like to imagine not at this point.....
     
  18. Maestro

    Maestro Active Member

    Joined:
    Apr 12, 2004
    Messages:
    2,890
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Occupation:
    Security Officer
    Location:
    Beaupré, Province of Québec, Canada
    Why ? Old citizens are in the best situation to have sex... They have the experience, the time and most of them have no teeth...

    :evil4:
     
  19. B-17engineer

    B-17engineer Active Member

    Joined:
    Dec 9, 2007
    Messages:
    14,953
    Likes Received:
    13
    Trophy Points:
    38
    Occupation:
    model builder
    Location:
    Revis Island.
    awwwwwwwwwwwwwwwwwwww hahahahahahahah :lol: :lol:
     
  20. GrauGeist

    GrauGeist Well-Known Member

    Joined:
    Aug 29, 2008
    Messages:
    15,223
    Likes Received:
    2,050
    Trophy Points:
    113
    Occupation:
    Public Safety Automotive Technician
    Location:
    Redding, California
    Home Page:
    Good Lord...have a few beers and and it's a pack-O-dogs on my spelling!!

    LMAO
     
Loading...

Share This Page