To fakt...ale jak pare dni temu spróbowałem przymierzyć stery kierunku do steczników to okazało sie że jeden jest większy od drugiego. Ku..... a mierzylem trzy razy. A ciągle myśle jak zrobić silniki bo nigdy nie widziałem Double Wasp z 18 cylindrami.
Czołgiem
Wojtek spróbuj śrubki M5 wykorzystać jako cylindry.
I tak za dużo nie będzie widać pod okapotowaniem silnika. Ja tak robiłem i zle nie wyglądało.
Też o tym myślałem ale cylindry muszą sie zwężać w strone karteru silnika. A w B-24 silniki widac calkiem dobrze bo i otwory w obudowe przedniej są spore.
Zgadzam sie z Tobą, że lepiej poświecic czas modelarstwu niz telewizji... I nie tłumaczy dziennikarzy nawet to, że żyją z sensacji, wojny i nieszczęścia.
Dominik to nie jest sprawa dzielenia czasu. Media przyssały sie do Lotnictwa Wojskowego jak wesz do ( nie powiem czego) w obozie. Te rewelacje o paliwie...jasny gwint nawet gdyby to byla woda to polski pilot też by na tym polecial jesli silnik spalał by wodę. Co ma piernik do wiatraka ?