Specifications Osádka: - Crew: -
Rozpětí: 15,60 m Wingspan: 15.60 m
Délka: 11,69 m Length: 11.69 m
Výška: - m Height: - m
Nosná plocha: 35,44 m² Wing area: 35.44 m²
Plošné zatížení: - kg/m² Wing loading: - kg / m
Hmotnost prázdného stroje: 3102 kg Empty weight: 3102 kg
Max. Max. vzletová hmotnost : - kg Takeoff Weight: - kg
Pohonná jednotka: 2x Walter Sagitta I-MR Powerplant: 2 x Walter Sagitta I-MR
Výkon pohonné jednotky: 542 k (404 kW) Power drive unit: 542 hp (404 kW)
[ editovat ] Výkony [ edit ] Performance Cestovní rychlost: - km/h Cruising speed: - km / h
Maximální rychlost: 380 km/h Maximum speed: 380 km / h
Dostup: 7000 m Ceiling: 7000 m
Stoupavost: 6,6 m/s Rate of climb: 6.6 m / s
Dolet: 1250 km Range: 1250 km
[ editovat ] Výzbroj [ edit ] Armament 1x pevný kulomet vz. 1x fixed machine gun vz. 30 ráže 7,92 mm 30 caliber 7.92 mm
1x pohyblivý kulomet vz. 1x mobile machine gun vz. 30 ráže 7,92 mm 30 caliber 7.92 mm
500 kg bomb 500 kg bombs
Praga E-51 prototype was very interesting modern and innovatively solved reconnaissance and light bomber aircraft. Stroj byl zalétán 26. The machine flew on the 26th května 1938 s třídílným křídlem a střeleckou věží na zádi trupu. May 1938 with a three turret wing and aft fuselage. Věž však způsobovala velké problémy hlavně v oblasti ocasních ploch, takže byla sejmuta a na zádi se objevilo aerodynamicky příznivě vyřešené střeliště. The tower, however, caused major problems mainly in the tail, so it was removed and the stern appeared aerodynamically shoot favorably resolved. Přesto se dále projevovaly některé nedostatky, které nebyly do německé okupace v roce 1939 spolehlivě vyřešeny. Yet also exhibited some flaws that were not the German occupation in 1939 reliably resolved. Po obsazení zbytku Československa Němci stroj zabavili a předali svým vojenským expertům a konstruktérům ke zkoumání. After the occupation of the rest of Czechoslovakia, the German machine confiscated and handed over its military experts and engineers to investigate.